Blgzr_58 ya bu doktor nasıl bu beta degeri ıcın 8 haftalık der ya bnm 5 haftada degerim 9000 cıktı bıdaha oyle doktora sakın gitme bnı de dojtrurm bebek goremıom dedi ben kafama bı taktım ki daha 5.haftadaydım beynimı yedim resmen ve evet bebegım buyumedı gelısmedi alındı psıkoljı cok onemlı ıyı yaklaşımı olan bı doktor bul arkadasım!!