Blgzr_58 Kızlar yine ben benim içim rahat etmedi başka bir doktora gittim doktor alttan ultrasonla baktı dedi evet değerlerin düşük ama bebek oluşumu var ilk gittiğim doktor kesede hiç bebek yok dedi Çarşamba günü gel tekrar bakalım dedi