Sevdalinkaa doğuda olmanız veya kız evladı yadırgayan insanlarla yaşamanız sizi bu düşüncenin haklılığına itmemeli önce siz evladınızı savunun yok kız diye beni yerliyolar diyip kenara çekilirsen tabi yerlerler şu saçma salak konuda bi daha post açılmasın ya bnm bi oğlum var şimdi kızıma hamileyim gerçekten erkek evladımdan daha çok sevindim kız olacağına bu ülkenin güçlü kadınlara ihtiyacı var onları da biz anneler yetiştiririz senin gibi korkak insanların lafına bakan bi kadından da üzgünüm güçlü bi kız çocuğu yetişmez çok yazık !!