Sevdalinkaa kız evladının olacağı söylenince moralin neden bozuluyor ki? Benim annem erkek istemiş. Erkek kardeşimin gram hayrı yok anneme babama. Ben daha yakınım hatta beni hep daha üstte tutarlar . Kardeşim anneme babama karşı gelir . Ben asla kırmam onları. Kısaca Hayırlı evlat istemeyi ne zaman öğreneceksiniz. Ne zaman bırakacaksınız bu cahil düşüncelerinizi