seymaaygunsafca yaaa çok sevindim canım benim sağlıkla büyüt bebğini sende kısa sürede toparlarsın inşallah
Ben epidural almayı kesin düşünüyorum yengem doğum yaptı yakında epidural almadı ve çok zorlandı o yüzden yaptıracağım bende
Hastaneyle ilgilş yazdığın olumlu şeyler içimi çok rahatlattı sağolasın ❤️