sevval55 doktorum pastörize günlük süt diyor. Dışardan aldığınız sütleri kaynattıgınızda içindeki yararlı bakteriler kayboluyor.pastörize de kaynatıp anında soğuttukları için yararlı bakteriler korunuyor demişti. Bende süt içemiyorum. Ya çikolatalı süt yada süte meyve koyup blenderdan geçirip öyle içebiliyorum.