Oezy_01 ozaman çok normal bende ilk üç ay çok gecikme yaşadım 25 günlük döngüm 45 e bile çıktı. Sonra 4.ayda düzeldi 6.ayda da gebe kaldım darısı başına. Stresten oluyor bunlar ovulasyonla takip etmeye devam et. Şeffaf akıntı varsa bilki yumurtlama çok yakın. Onu görünce iki güne bir ilişki