Oezy_01 Deletedmom0043 Anladım akışa bıraktık bakalım ne zaman hayırlısı ise o zaman olsun. Sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah. 🙏🤗
gunesveguney Oezy_01 benimde 20 gun gecikti 12. Gun de test negatif cikti daha da teste felan gitmedi elim regli de gelmedi b3kliyom b3nde 😂
Oezy_01 gunesveguney Benim o kadar olmadı henüz ama bende beklemedeyim ara ara kasık bölgesinde sızı oluyo ayakta iken tarafta daha çok ve bel ağrım var acaba neden? 🙈 Bekliyoruz bakalım. 😬