Oezy_01 CansuDRY Benimde bir fikrim yok ama tarih olarak yıllardı hiç şaşmadı ilk kez böyle oluyor. Hayırlısı olsun. 🙏
Tugce1803 Oezy_01 işte geç yumurtlama olduğu için adetin gecikir ama ay içinde yumurtlama görmediysen
Tbnrcelik Benimde 10 gün gecti. Heyecan yapmak istemiyorum. Şehir disana ciktim biraz stresbyaptim bazı şeyleri. Etkiler mi diye dusunuyorum.😊 3 yillik evliyim çok istiyoruz. Allah hiç bir ağacı meyvesiz bırakmasın
Oezy_01 Deletedmom0043 Almanyada yaşıyorum sıkıntı yok her yerde bulabiliyorum ki aldım erken gebelik testi ama yarın sabah yapıciiimm.. 🙈
Oezy_01 Rabiaa05 Bana kalsa yapcam da eşim bende olayım o anda dediği için bekliyorum mecburen o da çaktırmıyo ama benden heyecanlı.. 😁 Sabah en uygun zaman az kaldı sabaha zaten. 🙈