Oezy_01 Merhaba arkadaşlar Regl günüm 8 gün geçti. Normalde düzenlidir bu kadar hiç gecikmemişti. 2 gün önce test yaptım negatif çıktı. Ovülasyon testi ile de hamilelik belli olabiliyormuş. Onu yaptım pozitif çıktı. Yumurtlama günüm 6-7 ağustos normalde. Birkaç gün daha bekleyip yeniden test yapayım dedim. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Yoksa hamiş miyim? 🙈🥰Çok merak ediyorum sabırsızım da çatlayacağım. 😂
Deletedmom2224 Oezy_01 gebelik testinde çıkmadıysa ovulasyon testinde çıkan yanlıştır malesef. Bi kan verin inşallah vardır 🤲🏻
Oezy_01 Rabiaa05 Eşim bekle bikaç gün daha ben olduğumda yap bende görmek istiyorum heyecanlıyız da çok... Ondan gizli yapsam mı diye de düşünmüyor değilim. 🙈😂
songulce Benim hamileliğim testte 12 gün sonra belli oldu canım. Öncesinde yaptığım tüm testlerde negatif çıkmıştı sonuç 😊 senin için de hayırlısı olur inşallah 🙏
Oezy_01 Deletedmom2224 İnternette araştırdım da biraz daha duyarlıymış ovülasyon testinde kesin olmamakla birlikte farkedilebiliyormuş. O yüzden denedim zaten birazdan gidip yeniden test alıcam sabah bakıcam pazartesi de kan testi vermeyi düşünüyorum. 🙈
CansuDRY Oezy_01 T nin C den çok daha koyu çıktığı durumlarda hamilelik oluyor gerçekten de ama aynı koyuluktaysa yorum yapamayacapım. İnşallah hamilesinizdir.
Merve6475 Oezy_01 ovulasyon testinde iki cizgide koyu renktemi cıktı özellikle t cizgisi koyu olacakmıs
Oezy_01 CansuDRY Benimde bir fikrim yok ama tarih olarak yıllardı hiç şaşmadı ilk kez böyle oluyor. Hayırlısı olsun. 🙏