Dnznrgz Sedagll evet bilmem mi bende şaşırıyorum olmadigi icin çünkü hamilelikten önce bile sirt sorunum vardi bir 8 yil önce fln omurgam kırılmıştı iyilesincede kas agrilarim hic geçmedi kroniklesti suan oncekinden bile daha az hassasiyet o yüzden magnezyuma bağladım bende
gozdeteacher Sedagll Olsun en iyisini yapıyorsun, sözde ben de detaylı ultrasona kadar bekleyecektim 😂 Sağlıkla gelsinler de eşyası az, çok önemli değil 🙏🏻
Apilhatice Sedagll Sedagll bende birkaç zıbın ve şapka alabildim çünkü kızımın cinsiyeti daha yeni belli olduuu😍
Zezu gozdeteacher ben de Detaylı Ultrasonu bekliyorum 😄 haftaya gidecez bakalım, her şey yolundadır inşallah ve ben de başlarım alışverişlere
Damla63 Kubrakocerr Nigdelianne sizin doğru bence arkadaşın haftası daha ileri olması lazım.Benim de bugün 22 haftalık ve doğum 4 Ocak. Son adet 29 mart
Sedagll Tazeanne0134 inşallah 23 Ocak gibi tam zamanında olsun istiyorum erken doğum yapmaktan çok korkuyorum
Damla63 22 haftalık olduk :) doğum 4 Ocak.Ben sadece 0-3 aylık,6 ve 9 aylık zıbınlar aldım.Birkaç tane de 3 aylık,6 aylık takım.Puset aldım,kış bebeği olduğu için bebek arabasını yaza alacağım.Birkaç hafta içinde oda takımına bakmaya başlayacağım.Yavaş yavaş kişisel bakımı için bir kaç ürün almaya başlayacağım
Blackcloud Sedagll biz de birer tane almaya başladık ama o zaten almak sayılmaz çünkü tam hazırlığa başlamadık😂
Zuzum_20 Zezu detaylı ultrasyona bende girecegim hangi şehirdesiniz özele mi gidiyorsunuz ücreti ne kadar özele gidiyorsanız
Zuzum_20 Sedagll bende 19+3 üm bel agrım oluyo kalcam agrıyor karnım arada agrıyor sanırım bu haftalar da normal bunlar🤭
Zezu Zuzum_20 ben istanbuldayım. Şuan bir hastaneye gitmiyorum doktorumun kendi muayenehanesi var ama değiştirmeyi düşünüyorum, inşallah iyi bir hastanede iyi bir doktor bulurum 🙂 detaylıya doktorumun önerisi ile Dr Altan Cebeci ye gideceğim bakalım