Sedagll 21+6yız yolun yarısı bitti ama bulantılar sağolsun bitmek bilmedi 😂 Üstüne bi de 3 4 gündür şiddetlenen bel ve kasık ağrıları eklendi, oh mis 😂 Bu hafta hareketlerimiz dışarıdan bile belli olmaya başladı, şimdiden kıpır kıpır bu oğlan 😍 Kıyafetlerimizi de yavaştan başladık almaya, ebebek civil minoço sezon sonu indirimlerinden faydalanmaya çalıştım ama daha yolumuz uzun zamanla eksikleri hallederiz diye düşünüyorum. Ama ağrılar ve bulantılar bitse iyiydi 😒