Sedagll Tazeanne0134 inşallah 23 Ocak gibi tam zamanında olsun istiyorum erken doğum yapmaktan çok korkuyorum
Tazeanne0134 Sedagll nasıl kuzum sağlıklı olduktan sonra erken doğmasından korkma ben hep dua ediyorum Rabbim'e 1 hafta erken doğmuş 1 hafta geç doğmuş fark etmez sağlıklı ve hayırlı evlat olsun da tek
Zezu Zuzum_20 ben istanbuldayım. Şuan bir hastaneye gitmiyorum doktorumun kendi muayenehanesi var ama değiştirmeyi düşünüyorum, inşallah iyi bir hastanede iyi bir doktor bulurum 🙂 detaylıya doktorumun önerisi ile Dr Altan Cebeci ye gideceğim bakalım
Zuzum_20 Zezu ben bursadayım canım bende doruk hastanesinde şeyma dogana gidiyorum çok memnunum kendisinden dogumu da onda yapmayı istiyorum 😊
Tgbalp Zezu bende detaylı ultrason için altan beye gidicem normalde ataköy özel hastanesine gidiyorum doktor tahibe derici tavsiye ederim
12345678 Sedagll bende yarın 21. Haftaya gircez 11 ocak diyor doktor aslında sizinki doğru yani doktorun söylediği🤗
Tazeanne0134 Sedagll normalde bende öyle ama geç doğup sağlıksız olduktan sonra Allah korusun ne önemi var o şekilde düşün kuzum