Sedagll decavit kullanıyordum içinde vardı diye hatırlıyorum pazartesi kontrolüm vardı orada değiştirmek istedim decavit rahatsız ediyordu beni bulantı-kusma yapıyordu.. omega da içeren bi vitaminle değiştirdim içinde D vitamini yok şimdikinde.. sırt ağrımı söyledim doktora bir de geçen hafta birkaç kere kramp girmişti ayaklarıma bunları söyledim magnezyum verdi doktorum.. dün ilk kez kullandım bakalım etki edecek mi?🤷🏼♀️