Nigdelianne Sedagll oyyy hemde ne ağrı bazen o kadar şiddetleniyor ki iki büklüm kalıyorum🤕 bi tane tulum bi tane alt üst takım bi tane hastane çıkışı ve bütün bakım eşyalarını aldım ❤
Rubab_2020 Sedagll selam canim ben baya kıyafet alışverişi yaptım kendime engel olamıyorum kışta donacak olmasına rağmen yazlık kıyafetlerine kadar aldım dayanamıyorum 😊ben bel cok cekiyorum uzandığım zaman kalkmak cok iskence oluyor ve catlaklarim cok oldu şimdiden napicam bilmiyorum
Serpilsaltikalp Sedagll 20 haftalığız. Doktorumuz en geç 1.2 ocak doğum diyor. 2. Gebeliğim. Cinsiyet daha net belli olmadığı için şuan hiçbirşey almadık.
Rubab_2020 Serpilsaltikalp canim son adet tarihini öğrenebilir miyim bende 20. Haftanın içindeyim bana dogum icin Ocak 20 diyildi sen 1/2 Ocak diyince sasırdım
Nigdelianne Serpilsaltikalp Bende 22 haftaligim doktor da bana 4 ocak dedi ben 42 hafta da mi doguracam acaba 😄
gamzemelisabasak Serpilsaltikalp Canım bende 20 haftalığım doğumum ocağın 15 falan denk geliyor vede cinsiyeti 16. Haftada netleşti, iki bebeğimdede öyle oldu. Aralarında 1,5 yaş olacak inşallahh. Sen başka dr görün bence , bak hemen cinsiyet söyleyeceklerdir👍
Bdjd Sedagll bizde ocak sonu subat basi gibi ama bilemiyorum ne almak gerektiyini boyle henuz hic bir sey almadim cinsiyetini bile bilmiyorum hic😃
Sedagll Bdjd aynen kışlık ne alınır bilmiyorum ben de o yüzden de biraz bekliyorum yoksa şimdiye herşeyi almıştım 🙈
Bdjd Sedagll hem kisliklar simdi az hemde bahali biraz sonra bir suru model gelicek hemde ucuz kalite ayni
kymet_41 Rubab_2020 bizde 21haftalığız banada 15ocak demişti sezeryan olacağı için 4ocakta alırız dedi arkadaşa erken söylemiş gibi doktoru
Neheaaei Sedagll daha bir çöp almadım😅 Sırt ağrısı yaşıyorum kürek kemiklerimin arası omurgam fena.. gece noluyorsa sabah uyandığımda çok ağrı oluyor uyku pozisyonu sebebiyle sanırım.. yüzü koyun sola dönük yatardım şimdi sadece sola doğru yatmaya çalışıyorum ona bağlıyorum gün içinde ağrım azalıyor hatta yok oluyor ama sabah uyanınca aynı ağrıyla uyanıyorum 2 haftadır..
Ozdenoz 19+2 bizimde 21ocak görünüyor doğum henüz pek bisey almadım 2zıbın bi müslin bide takım canım çookk almak istiyor ama bekliyorum erken diye cinsiyetimizde kız umarım değişmez😍
hilaldg300 Sedagll ben galiba biraz aceleci davrandım kıyafetlerinin çoğunluğu bitti bir kaç parça eksik var. bakım ürünleri bebek çantası arabası gibi parçalar kaldı sadece 🙈🙈🙈