Kubrakocerr Sedagll 4 5 tane tulum aldım sadece canım😊 Bel ağrım da çok yorulunca oluyor sen nasılsın 😍
Nurcan6148 Sedagll Benimde herseyu alasim geliyor.Herkes alisverise cikalim diyor.Ben almasamda teyzeleri aliyor😊
Nigdelianne Sedagll oyyy hemde ne ağrı bazen o kadar şiddetleniyor ki iki büklüm kalıyorum🤕 bi tane tulum bi tane alt üst takım bi tane hastane çıkışı ve bütün bakım eşyalarını aldım ❤
Rubab_2020 Sedagll selam canim ben baya kıyafet alışverişi yaptım kendime engel olamıyorum kışta donacak olmasına rağmen yazlık kıyafetlerine kadar aldım dayanamıyorum 😊ben bel cok cekiyorum uzandığım zaman kalkmak cok iskence oluyor ve catlaklarim cok oldu şimdiden napicam bilmiyorum
Sedagll Kubrakocerr kalça ağrım çok oluyor benim de sağ tarafımdan sol tarafıma dönemez oluyorum 😍 ebe bana d vitamini verdi onu kullanıyorum hafifletiyor ☺️ Cinsiyeti ne ?
Damla63 Kubrakocerr Nigdelianne sizin doğru bence arkadaşın haftası daha ileri olması lazım.Benim de bugün 22 haftalık ve doğum 4 Ocak. Son adet 29 mart
Edaa3595 Bende sadece cinsiyet i öğrendiğimde babamıza sürpriz yapalım diye bi ayakkabı almıştım başka da bişey almadım kasım gibi başlıcaz nasipse alışverişine kızımın 🌸🌸
Sweetblonde88 8 saat ayakta çalışıyorum ister istemez ayaklarım ve karnımın altı sancı seklinde agrıyor. 19 haftalığız. Oğlum olacak. Oyun halısı bakım cantası bir takım kıyafet bir de Müslin örtü ile havlu aldım. Kendimi zor tutuyorum.
Akyuz61 Sedagll bende daha hiçbirşey almadım ama çok zor tutuyorum kendimi ya gördüğüm beğendiğim herşeyi alasım geliyor 😂 temizlik, yürüme ve aşırı hareket hali sonrası bel ağrıları öldürüyor hareket edemiyorum resmen 😔
Mervee07 Her şeyi sepete atıyorum😃 ama daha almaya başlamadım. Kızım olacak galiba her gittiğimde ya erkek ya kız diyorlar 😂 en son kızda kaldık bakalım nasip ayrıntılıya. Sağ kasığımda bir ağrı oluyor. Belim de sabahları yataktan kalkarken oluyor.
Tobeto Kizlar bende 21 haftalığım yavas yavas hareketleri netlesmeye basladi cok mutlu oluyorum :) henuz kendim bisey almadim ama ailem arkdaslarim başladılar almaya sagolsunlar 😂
Cansudincer Merhabalar, biz de 21.haftadayız ve daha hiçbir şey almadım🙈 bu sene kız senesi sanırım ve sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı😌😌