Ben tabi eczane de üzerine yazılınca gördüm günlük ne kadar alacağımı, sabah akşam tok yazıyordu hatta içtim bir iki gün sonra nasıl olsa kasılmam yok diye bıraktım bu sefer karnım sertleşmeye başladı kramplarım arttı ve bir haftadır düzenli içmeye çalışıyorum bu sefer de bağırsaklarım bozuldu. Bi tarafı düzeltirken bi tarafı bozuyor bu ilaçlar 🙄
Akademisyenanne