Akademisyenanne günde en az yarım litre süt içiyorum, peynir olarak da kaşar ya da çeçil yiyorum, günde bi tane kalsiyum tabletle dengede tutabiliyorum. İlk başlarda iki günde bir içiyordum yetersiz kaldı 🙏🏻 Evet artık son bir ayımız 😍 Bu arada sizi, yorumlarınızı çok seviyorum öğretmenlikten midir bilmiyorum kan çekiyor 😬 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🙏🏻