EbruBilal Yunus Kerem kulağa hoş geliyor bence 🙏🏻 Bi öğrencim vardı Yunus Efe çok tatlı bi çocuktu. Babannem zorla kendi ismini koydurtmuş annem ben yürüyene kadar bir kere bile isimle seslenmemiş bana şşşt kız diyomuş😂 o yüzden yanına istediğin ismi mutlaka koy canım 🙏🏻 Sen, çevren ailen senin istediğin ismi söyler kimse de karışamaz. Hem okula gidince çocuklar hep yeni olan isimlerini söyletiyolar arkadaşlarına ya da ikisini bir söylüyorlar 🙏🏻 Bence yanına mutlaka kendi sevdiğin ismi ekle 🙏🏻