Aslgly o saçmalığı da anlamış değilim hele babası karışsa neyse de kaynana sana ne oluyor benimki de alttan laf sokuyor yok eskiden büyük kayın ya da büyük hala koyardı felan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️E işte eskidenmiş Çağdaş olmayan insanlar eskiden şöyleydi diye diye bizi bitirdiler 😏destek desen sıfır ama hak görürler kendilerinde 😟