EbruBilal bizdede çoçuk olmadan daha laf arasında erkek olursa babamn adı falan diye söylemesi geçti bende o isim bnm lisede erkek arkadaşımın adıydı dedm ondan snra daha adını agzına almaz eşim :) kızımız olcak ben önceden amine olcak dedm kimseyede sormadm kusura bakmayın her şeyini ben çekiyorum isminde ben koyarım drdm :)