Sym_ benimde son günlerde çok oluyor öyle ki gece uyuyamiyorum kalbim agzimdan cikicak gibi.. gebelik öncesi dideral kullaniyordum taşikardi tanısıyla kardiyolog yazmisti ama gebelikten once biraktim. Nabzim hep 120 130 atiyor ki normal insanin 60 80 arasi atar. Tansiyonum genelde 10-5 2 hafta sonra randevum doktorumla konusup dideral kullanma durumunu sorucam cunku bu ilac beni acayip rahatlatiyordu