Sym_ Mirage91 en baştan beri bende de oluyordu ama son zamanlarda böyle kalbim boğazımda atıyor gibi hissediyorum. O yüzden panik yaptım 😔
Sym_ Gokmeninannesi Allah yardımcımız olsun hepimizin her geçen gün daha da zor oluyor sanırım. Son haftaları düşünemiyorum 😳
Handan0101 Sym_ bana bu yüzden holter taktılar ritim bozukluğu varsa bebegi erken alacaklarını söylediler çok sukur bise cikmadi ama o 2 gün çok kötü oldum düşünmekten sabah özellikle çok atiyor 110 120leri goruyor
Sym_ mirHanye bende onu kullanıyorum 2 aydır. Bende doktorla görüştüm Bebek ters durduğu için mideni rahatsız ediyordur dedi. Az ve sık yememi tavsiye etti
Sym_ mirHanye ya o ilaç bende çok kabızlık yaptı doktorum 2 günde bir iç dedi azalttım bende belki de sizde işe yarar 😊