Sym_ Merhabalar 23+3 haftalığız ve son birkaç gündür özellikte uzandığımda artan bi kalp çarpıntısı var. Tansiyonumu ölçtürüyorum normal çıkıyor ama geceleri uyutmuyor. Sürekli devam etmiyor ama. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda
Muallimehanim Sym_ O haftalarda benimde çok oluyordu. Hatta bazen hala devam ediyor. Maalesef ki gebelikte olan bir durum bu. Ama vitaminlerine baktırmakta fayda var. Özellikle kanın düşükse demirin eksikse çarpıntı yapar
Duuyguum Sym_ benim de oluyor arada 24+3 üm şuan geçen hafta daha çok yaşıyordum bide sanki yemekten sonra daha çok oluyordu şimdi hafifledi biraz
Merakliana Sym_ benimde var 😣 38 oldum hala gecmedi ama mesela sırt üstün yatıyosam soluma dönünce yada sola yatınca saga dönünce daha rahatlıyorum
espalp Sym_ tansiyonunu ölçtüğünde nabzını kontrol et canım. Hamilelikte 140’a kadar nabız normal dedi bama doktorum. Benim hep 110’larda
Duuyguum Sym_ evet kafamı ittiğini bile hissetiğim oluyor yattığım yerde de öyle güçle atıyor ki sallıyor beni
Tugba12345 Sym_ rica ederm canm.bugun kalp dokktoruna gitti ablam.onda da carpinti vardi dokktor b12 vitamn eksiklgnden suphelenmis kan verdi oda baklm
espalp Sym_ kalbim ağzımdan çıkacak gibi hissediyorum ben de. Normal diyor doktorlar ama siz de doktorunuza danışın bakalım ne diyecek 🤷♀️
Sym_ espalp bebeğin duruşu ile alakalı olabilir mi acaba sizde nasıl? Bizim bebiş ters duruyor kafası yukarıda bazen o mu baskı yapıyor acaba diyorum
Deletedmom3 espalp kalbim agzimdan cikicak gibi derdim hep simdi bu cumleyi baskasindan duyunca bi tuhaf oldum 😔 rabbim sifa versin insallah hepimize