Lacivert ablamın bir arkadaşı nüfus memuruna rica etmiş ocak 1e yazabilir miyiz diye. Adamda doğum belgesini almamış 1 ocak tarihine yazmışlar çocuğun doğum tarihini. Eğer ocağa kadar beklemezse bende eşime öyle istemesini rica etmesini söyliycem. sizde deneyin isterseniz belki anlayışlı bir memura denk geliriz.