Tubiorc SevilByrm aslında bir yandan Ocak başı olması iyi çünkü Aralık sonu olursa Aydan küçük oluyor çocuk ileride Ocak da doğarsa daha iyi sanki bilemedm ya 😂
kr1907 Tubiorc benim de Aralık sonu ocak başı program da 29 aralık gösteriyor doktor 31 Aralık tahmini doğum dedi☺️
Tubiorc kr1907 benim şimdi en son adet tarihim 5 Mart’ta felan dı benm de mi acaba o zamanlarda olur doktor daha bana tarih vermedi çünkü
Guligul 22.haftadayim drum aralik sonu ocak basi diyor. Gonlum yeni yildan yana ama hayirlisi bakalim
Cansu85 Tubiorc Guligul Aynen bende 22+4 deyim aralık sonu ocak başı bekliyoruz ama bikaç günle koca yılı kaybetmesini istemiyorum.
Kivilipastaa Dilara38 16 Şubat son adet tarihim nerden bakarsam bakayım böyle gözüküyor ve gec döllenme 1 hafta da 24 şubattan tutuyo sat’ı 🤷♀️
Daphne 24+2, tahmini 14 Aralık doğum tarihi. 21'inde doktora gittiğimde 5 gün önce 901 gramdı. 3 hafta önde gelişimi.
Ayse2121 Prenseslerinannesi benimde 22+6 haftaligiz oğlumla ❤️21 haftalıkken 375 kiloyduk şuan ne kadar olmuştur bilemiyorum şuan herşey iyi giibi 🤰 ayım dolsada yine ultrasyonda gorsem diyorum heyacan doruklarda 🤰💙
Merveyrdm2303 Ayse2121 yaa 375 mi bende tam seninle aynı zamanda gitmişim bana da 400 gr demişlerdi burdakiler hep büyük 700 800 sandım bi an tedirgin olmuştum
Ayse2121 Prenseslerinannesi Aralık 24 olarak gözüküyor bakalım suan normal veya sezaryan konusmadik ama cok heyacanliyim 🙏💙
Prenseslerinannesi Ayse2121 hiçbirşey son ana kadar belli olmuyo valla bnmde ilk kızım normal doğdu prensesim bakalım ikinci prensesim nasıl gelecek ☺️☺️