Ones benim çok şükür ağrım çok olmuyor canım hatta baya baya aktifim yürüme konusunda. İşimden dolayı bir Bakırköy adliyesi bir Çağlayan adliyesi. Toplu taşıma kullanıyorum birde. Kendimi bildim bileli böyleyim ama. belki sürekliliğin verdiği bir rahatlıktır.