Nuran7043 BsraAkarDemir ben normalde acıbademe gidiyorum haftanın belli günleri orayada geliyormuş. Sence özel muayenesine mi gidiyim acıbademe geldiğinde mi muayene oluyum karar veremiyorum. 2 sininde ücreti aynıymış. Odada baya kaldınız mı birde kaçıncı hafta gittiniz
BsraAkarDemir Nuran7043 Ücret aynıysa kendi kliniğine gitmeniz daha mantıklı olur. 20. Haftamda gitmiştim yaklaşık 40 dakika sürdü.
Gizemvencoglu Nuran7043 Bende acıbademe gidiyorum haftaya ikili tarama testi için gidicem yaptırdınız mı orda siz bu testin ücretini biliyor musunuz ?🤗
Nuran7043 BsraAkarDemir şimdi aradım sekreteri 20-23 arası gelmenizi tavsiye ediyoruz dedi. En uygun 22.hafta verelim dedi. Bende 22. Haftamda gidicem inş. Teşekkür ederim
iremurat [bilinmeyen] insallah canim bende arastiripta gittigim için rahatim evet biraz iletisimde sıkıntılı ama doğumumuz kolay olsun bebegimiz saglikli olsun baska biseye gerek yok. Ben ilk bastan beri gidiyorum bide benim riskli gebelik.
ozdenarda GkhanEbruzbay ben gayet memnun kaldm sadece turgay senerden farkli olan tek seyi esinizle gremiyrsnz birde ultrasyn ftfrfi vermiyorlar benm kendi doktorum onerdi benm icin sonuc onemli ayni seyler solenicek bi ftgraf icn turgay senere gtmene gerek yok dedi🤗
HicranYaman GkhanEbruzbay Nuran7043 canım bende Turgay Şener e gittim detaylı da gerçekten çok iyi doktor 👨⚕️
GkhanEbruzbay Tam teşhis tanı merkezin de Mustafa Tarık turan var mı özel klinik detaylı ultrason yapan hiç duydunuz mu ?
BsraAkarDemir Nuran7043 Çok memnun kalacaksınız hemşirelerinden de doktordan da ☺ Eskişehirin en ünlü doktoru en ufak şeyleri dahi görüyor.
ozdenarda GkhanEbruzbay ben ayni duzeyde olan seylere fazla para vermeyi sevmiyorum onun yerine bebegime harcamak daha mantikli geliyor ama tabiki karar sizin eger tipa gidiceksenz onceden gidip muane oluyosnz onlae size uygun haftanzda gun veriyorlar
GkhanEbruzbay ozdenarda 9 Mart’ta randevum var tanser beye o bana büyük bir ihtimal söyleyecek gün al diye evet bende sizin gibi düşünüyorum bebeğimin bi ihtiyacını alırım en azından diyorum
ozdenarda [bilinmeyen] abdurahamn beyde yok benm bldigim fakat hastanede radyolog cekiyo diye biliyorum bende abdurrahman beyin hastasiyim da 4 blyutlu fotogrf olsun cok istiyodum hastanede cektirirz demisti