Valla birazcık takmamaya çalış bence. Herkes herşeyi söyler sen duyma. Sağlığı yerinde de geç. Benim de mide bulantılarım çok ve istifrada çoktu azcık atlattık onu. Yemek yapamıyorum hiç bir şekide soğan kokusuna gelemiyorum. Neymiş onların çevresinde ki insanlar hiç öyle olmamış bi bende tuhaflık varmış. artık hiç birşeyi duymuyorum. Hiç birşeyi takmıyorum. Ben ve çocuğumdan başkası önemli değil.