Benim hamileliğim çok rahat geçiyor şükür 🙏🏻 Tek sıkıntım göbişimin fazla çıkmaması 😏 benim için çıkmış çıkmamış hiç sorun değil bebeğimin sağlığı yerinde olsun yeter bana ama çevredekiler çok sinirlerimi bozuyor 4 aylık hamilesin hiç belli değil Yok çocuk nerende sağlığı iyi mi bilmem ne 😡 zaten insanda hamilelik pskolejisi var hiç düşünmüyorlar üzülecek mi diye sadece canımı sıkan şey bu 😪 ahh birde başkaları ile kıyaslamaları Yok mu 😏 herkesin yapısı farklı öyle değil mi kızlar ?