Gizemvencoglu Asli sizin kaçıncı haftanız ikili tarama testini yaptırdınız mı ben de Acıbadem e gidiyorum yaptırdıysanız fiyatıyla ilgili bilgi verir misiniz 🤗🤗
Kivito Gizemvencoglu merhaba doktorunuzdan memnun musunuz ? Birde acıbademde farklı doktora gidilir mi sizce doktor arayışı için siz doktorunuzu bulana kadar aynı hastanede farklı doktora gittiğiniz oldumu kendi doktorunuz görüyor ya ondan
ozdenarda Pmgm 22+5 haftaligiz bende cok cok memnumum 15. haftamdan sonra geldm abdurrahman beye iyikide gelmisim daha once visnelik murat boyludaydim iyiki degstrmsm 🤗🤗senn kacinci haftan
Pmgm ozdenarda Ben hiç başka dr gitmedim eskişehirin yabancısıydık tesadüf hiç bir bilgimiz araştırmamız olmadan Abdurrahman beyden randevu aldık iyi ki de ona gitmişiz ☺ 34+3 olduk teyzesi ☺
GkhanEbruzbay Merhabalar güzel anneler 🤰❣ Anadolu hastanesi tanser Şenses doktorum çok memnunum 16. Haftadayım 🤰👼
MerveolakBayram GkhanEbruzbay bende çok memnunum önce evime yakın diye abdurrahman akçaya gittim ama memnun kalmadım. tansere giden bütün arkadaşlarımın tavsiyesiyle tanser beye geçtim iyikide geçtim
Esesli Bende Eskişehirdenim. Tuğba Yuvanç a gittim ilk önce. Yarın Acıbadem de Ahmet Cantuğ Çalışkan a gideceğim
Esracglr Esesli bende tuğba hanıma gıdıyorum. Hoşunuza gıtmedı mı. Bende eskısehırın yabancısıym ilk onu syledıler ona gttm sonra da degstrmedm