masum_coko canım normal diye bekledi o 40+3 de artık bebeğin suyu azaldığı için acil sezaryene aldılar. Arkadaş buralı ama Van’da ogretmenlik yapıyordu doğumu tatile denk gelince ona gitti. Aslında bende de şöyle bir düşünce var annem ameliyathane hemşiresi ve doktorlarla hastanede geçti ömrümüz :) cerrahlık olarak erkek doktor tercih ediyorum daha sağduyulu, daha soğukkanlı oldukları için. Annem asla sezaryen istemiyor benim için ama bakalım normali yapamam gibi geliyor :) ben ilk boş gebeliğimde medicalde melek hanıma başladım. Ama benı çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. Çok üzdü söylemleriyle. Yani bir kadın olarak anlamadı gerçekten. Hemen kürtaja alalım falan dedi bi açıklama yapmadı ilk hamıleligim boş gebelik yasıyorum kadın normal bişey gibi kese düzgün degil olmazsa alırız hemen kürtajla dedi. Çok araştırarak gitmiştim ona suan memorialde kendisi. Asla gitmem. Aslında kadın doktor bizi o anda çok da anlamıyor. Mesela beni alttan muayene eden kadın ve erkek doktor arasında milyon fark var. Melek ve adını bile unuttuğum bir kadın doktora gittiğimde alttan muayenede canımın acısından sesim kesilmişti. Benım gördüğüm yaşadığım erkek doktorlar kadınlara daha iyi yaklaşıyor. Bir de bu yaşanmışlıklarla alakalı tabi. Normal surecınde ilerleyen hamileliklerde her doktor iyi, Allah korusun bir sıkıntı olması durumunda ortaya çıkıyor doktorun sana olan yaklaşımı rahatlatması. Mehmet hoca tüm tetkiklerimi tıpta yaptırıyor. Tıpta çok ilgileniyorlar. Doğumda da anlaştığı 3 kurum var(ofm hastanesi, Anadolu ve lara yaşam)hangisini tercih edersen orda yapıyorsun canım.