Sweetblonde88 ne guzel iste benm endisemde normal dogum yapabilecekken beni sezaryene yonlendirirse doktorum... Cunku net konusmuyo nilsem hanim son anda belli olur diyo... Gebe okulunun gereksiz oldugunu dusunmuyorum fakat elzem bi durum olduguna da inanmiyorum... Ikınma olayi sancilar gelip rahim kasilmalari basladiginda zaten ic gudusel olarak kendiliginden yapilan biseymis. Hee evet sadece ikinmayi degil bicok seyi ogretiyolar ama doktorlarin bu egitimlere katilmayi zorunlu tutan bi tavir sergilemeside hic hos degil. Zira derya hanim bundan once ofm de calisiyodu ve gebe okulu diye bi olayida yoktu... Orda da bicok kisiye normal dogum yaptirdi onlar sozde egitimsiz gebeydi... Onlar doguma sahip cikmamis gebelermiydi ozman?? Bu gebe okulu dayatmasi sadece medikal parktaki doktorlarda olan bi durum... ertugrul akdas medikal parkta gebe okulu olan bi doktordu, Smdi medstarda... Gebe okulu olmazsa olmaz bi durumsa eger Orda verdigi egitimlere medstarda neden devam etmiyor diye dusunmeden edemiyor insan...