masum_coko glslnnb yaaa evet cok minnakmis daha😇 saglikla kucagina aldigin gunleride gostersin Rabbim
glslnnb masum_coko amin canım hepimize insallah🙏🏼 Evet biraz yüksek fiyat ama napayım kaç Dr. Gezdim içime sindiremedim. Eşim de Mehmet hocadan başkasına gitmeyelim diyor zaten. Mecbur devam :) insallah hayırlısıyla kucağımıza alırız Bebişlerimizi :)
1Tecrubesizannee masum_coko normal.düşünüyorum ama ne cati muaynesi vs hic bisey yapmari bi hastasina rastladim 38 haftalikti ona hic yapmamış cati muayenesi .
masum_coko 1Tecrubesizannee aslinda bilemiyorum ki bu iyi bisey mi kotu bisey mi?? Nilsem hanim 35. Haftanda cati muayenesi yapicam demisti. Kimiside diyor ki cati muayenesi iyi bisey degil ne kadar gec okadar iyi bazen dogumu tetikleyebiliyor... İnsanin iyice akli karisiyor...
1Tecrubesizannee masum_coko doğru söylüyorsun ama nerden bilecek belki çatım dar belki normal doğumda sıkıntı cikacak bakalim bu ayin 5inde cagirdi 35 haftalik olmus olucaz inşallah ne diyecek merak ediyorum.
glslnnb Buseeeee yok hayır Gökay plazada muayenehanesi var Mehmet Şimşek 2 tane Mehmet Şimşek varmış sanırım bu Akdeniz ünv tıp fakültesinde hoca aynı zamanda.
dryttk masum_coko nilsem hanıma gidiyorum bende ve doktoruma çok güveniyorum öyle diyorsa vardır bi bildiği. Bence değiştirmemelisin.
masum_coko dryttk tavsiye uzerine mi nilsem hanima gittiniz?? Tanidiginz bi hastasi var mi?? Dogum konustunuz mu?
masum_coko 1Tecrubesizannee sende haklisin... Kafana takiliyosa sor kesinlikle vardir elbet bi aciklamasi
dryttk masum_coko ben 14. Haftadayım 4 arkadaşım nilsem hanımda doğum yaptı hepside çok memnun normal doğum yapanda sezeryan olanda var arasında.
masum_coko dryttk anliyorum... Fikirleriniz icin ayrica cok tesekkur edrim... Dikkate alicam. Cok ama cok kararsizimm :(