ozg96 kitapkurdu canım bnmde ikinci gün regl olmadım ama dün gece peçeteye kahveye dönüktü sanki uyku sersemiydim hatırlayamadm iki üç damla leke vardı olucam sandım ağrım da var dünden beri hafif bu saat oldu hala regl olamadım
kitapkurdu Gizemciim Perşembe günü yaptırıcam bir daha yaşadığım yer biraz garip sadece Pazartesi ve Perşembe kan alıyorlar
kitapkurdu Turkan123 1senedir evliyim. İlk hamileliğim değil. 9 ay önce 13 haftalık bebeğimi kaybettim. Ama doğarsa ilk çocuğum olacak ❤️
Turkan123 kitapkurdu bende bir senelik evliyim daha önce bir kaç defa kimyasal gebelik geçirdim çok zor birşey şuan 16 + 6 haftalık hamileyim rabbim kimsenin kucağını boş koymasın allahim sag salim kucağına almayı nasip eder inşallah 🙂