Turkan123 kitapkurdu bende bir senelik evliyim daha önce bir kaç defa kimyasal gebelik geçirdim çok zor birşey şuan 16 + 6 haftalık hamileyim rabbim kimsenin kucağını boş koymasın allahim sag salim kucağına almayı nasip eder inşallah 🙂