Sumeyye_g kitapkurdu belirtin erken başlamış eğer varsa bi kaç gün daha bekleyin öyle kan testi verin inşallah vardır
kitapkurdu Sumeyye_g bugün üçüncü gün. Tık yok. İlk hamileliğimde de böyle oldu 3. Gün öğrenmiştim. Hakkımızda hayırlısı olsun ne diyeyim 🤲🏻
kitapkurdu Sedagll hayır daha gelmedi. Aradı 10 gibi gelicem dedi. Asker olduğu için kafasına göre gelemiyor 😏
DiplomaliEvHanimi Bende ishal olmusum ya karnim gurulduyoooo benimde 3.gun. İlkini 6.gecikme gununde ogrenmistim 😊🙄🙄
Elmasssss Adet olmam gereken gün sağlık ocağında kan verdim ertesi gün aldım 52 çıkmıştı değerim.siz de çok merak ediyorsanız gidin derim çubuk testler geç sonuç verebiliyor
kitapkurdu Elmasssss kan verdim zaten bugün. Çubuk testim de pozitif çıktı çok şükür. İnşallah kan testim de güzel sonuçlanır