Didi6 Aslicrn Eslem isminin anlamını iyi araştırmanı tavsiye ederim canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Aslicrn Sweetblonde88 duru suan ilk sirada zaten ben masalda istiyodm yada kumsal ama esim istemedi malesef😔 aslnda cok hos isimler
Sweetblonde88 Aslicrn az önce arkadasımla Maya için aynısını konuştuk ben koymak istesem eşim koydurmaz diye 🤦♀️
Aslicrn Tugbaztrk yaaa nefes cok hosss ama ben bunu esime soylesem kiskancligindan catlar 🤣 derin dedim derinim derler kizima falan dedi istemedi ama nefes i de bi soyliym cok sagol😍
Aslicrn Oznurmehmet9918 minel cok yakin akrabamiz kizinida hic sevmem yoksa benimde cok sevdigim bi isimdi . Bu guzel isimleri hep cevremdekiler koymus ya😂
Tugbaztrk Aslicrn benimkide oyleydide ben bi hengameye getirdim soz verdın ben secicektim diye ondan kabullendı😂
Didi6 Aslicrn Ecem çok hoş. Duru da güzel ama Hira, Lina, Alya gibi aşırı tercih edilen bir isim... Bu da ismin güzelliğini yitirmesine neden oluyor bence. İmren İnci Begüm Aylin Ahu Sinem Esra Fulya Mine Sumru
Aslicrn Didi6 tesekkur ederm onerilerjn icin, duru cevremde hic yok sanirim ondan tercih edilmiyo gbi geldi cevreyr gorede degisiyo tabi
Didi6 Gulcan85 Eda güzel isim gerçekten. Senin ismin Gülcan sanırım canım. Eda Canan veya Eda Gülce uyumlu olur. 😁