Aslicrn Merhaba 🤗 bizim suan bu isim konusunda buyuk sorunumuz var meger ne zormus isim bulmak😂 kizima isim koymam icin fikir verebilirmisiniz nette cok kotu isimler var begenemedm hic. Ama oyle bade alya mira hira vs vs herkeste olan isimleri sevmiyorm 🙈 her okudugum postta hep o isimler geciyoda. Yardimlarinizi bekliyorum😍
Ancelina Aslicrn ben de ayni durumdayım. Aklımda sadece Gökçe var. Belki bana da faydası olur bu postun 🙃🙃
SenaGuse Aslicrn bende sizin gibi düşündüğümden Zeynep koyucam kızımın adını ☺️ Gökçe Cemre Duru İpek İdil düşündüğüm diğer isimlerden ☺️
Burciny İnş kızım olursa Yelda koymak istiyorum eski isimlerde güzel birde öyle araştırın Zeynep mesela oda güzel
Didi6 Aslicrn Ecem çok hoş. Duru da güzel ama Hira, Lina, Alya gibi aşırı tercih edilen bir isim... Bu da ismin güzelliğini yitirmesine neden oluyor bence. İmren İnci Begüm Aylin Ahu Sinem Esra Fulya Mine Sumru
fadimeozbas @Aslicrn Şayet kızım olursa adını Asya Dua koymak istiyorum 😊 Umay da güzel Almila da güzel 🤗
Aslicrn Sweetblonde88 duru suan ilk sirada zaten ben masalda istiyodm yada kumsal ama esim istemedi malesef😔 aslnda cok hos isimler
Serpilsaltikalp Aslicrn 18. Haftaya kadar Kız demişlerdi. Oğlum olacak kısmetse. Kızım olsaydı Elçin koyacaktım
Didi6 Gulcan85 Eda güzel isim gerçekten. Senin ismin Gülcan sanırım canım. Eda Canan veya Eda Gülce uyumlu olur. 😁
Aslicrn Oznurmehmet9918 minel cok yakin akrabamiz kizinida hic sevmem yoksa benimde cok sevdigim bi isimdi . Bu guzel isimleri hep cevremdekiler koymus ya😂