Ftsmrt00 Emsl_kn mrb benmde silikti kan werdm pzrtsi 172 crsambada 239 szce nasil artis az gbi geldi bana
Emsl_kn Ftsmrt00 yoo bence gayet iyi iki katı artmış normali de iki kat artması zaten. Moralinizi bozmayın değer gayet iyi ama siz yarın yine verin bence ben iki haftaya yakın iki gün arayla vermiştim hep kollarım biraz delik deşik olmuştu ama olsun 😂
TunarinAnnesi Momof2child tatlım bende belirti ölümcül bel ağrisi 17 ci günüm lekelenme bide koku hasasiyeti ve kasık ağrisi bu ay boyunca yaşadim
Tugce1803 Ftsmrt00 size cevap yazmıştım en az %60 olması lazım ama sizin %40civarı artmış en iyi cevabı doktor verir🙏
Tugce1803 Emsl_kn 172 nin 2 katı 239 mu yani? 172*2=344 eder yani beta hcg 2 kat atmamış oluyor bu durumda.
Emsl_kn Tugce1803 %60 ve üstüne doktorlar normal diyor o yüzden normal dedim ama iki kere vermekle belli olmaz
Emsl_kn Ftsmrt00 doktorlara göre %60 ve üstü iyi o yüzden senin artışında iyi dedim ama kesin belli olması için yarın da vermen lazım ben iki güne bir toplamda beş kere vermiştim içim rahat etti o zaman sende yap
Emsl_kn Tugce1803 bence moral bozmak yerine tam tersi moral verin de belki hanımefendinin hcg sinde artış olur 😊
Tugce1803 Emsl_kn Moral bozmakla bunun ilgisi yok. Ha moralini yüksek tutayım ama yalan söyleyerek. Sonrasında daha da büyük bir yıkım. Neden bunun vebalini alayım? Umut vermeden açıkça neyin ne olduğunu söylüyorum.
Emsl_kn Tugce1803 hcg si ilk zamanlar düzensiz daha sonra düzenli yükselen o kadaaar insan var ki bunları da göz önünde bulundurmak lazım.
Momof2child TunarinAnnesi canim ben Gecen ay bundan da belirgin cizgizyle Hamile deyldm INSALLAH SEN HAMILESNDIR KAN VEREREK KENDINI GARANTIYE ALABILRSN