Deletedmom3 gittim dün akşam progesteron hormonuna baktı önce 12.2 çıktı değerim sonra karından usg ile baktı yumurtlama yok bitmiş dedi değerin güzel dediama kafama takılan bişey oldu usg görüntümün üstünde yumurtalıklarımın boyunu işaretlemiş sağ tarafımda 19.82 mm yumurta görünüyor kağıtta benim bildiğim bu olgunlaşmış çatlamak üzere olan bşr yumurta boyutu yumurtlama bitmiş neden dedi onu anlayamadım ovülasyonumda koyu çıkıyor hala 🙄onun için bişey demedi ama yumurtlama birmiş dedi adetimin ikinci günü diğer hormon testlerini yapmak için çağırdı