Lili Bence şimdi imkanın varsa acilde test yaptır hemen öğrenmek için çizgiyi gördüm bende inşallah hamilesindir bu bekleyişi biliyorum canım bende 2 senedir uğraşıyordum tedavi falan sonra ilaçlar iğneler beni hem zayıflattı hem çöktürdü ki yaşımda daha 20 tedaviyi bırakmak istedim doktor tedavisiz imkansız dedi ben olsun yoruldum daha gencim dedim o zamanda eşim çalışmak için yurt dışına çıkacaktı 6 ay olamayacaktı benimde bebek şansım tabi sonra tedaviyi bıraktıktan tam 2 ay sonra mucize bebeğim oğluşum geldi eşim gitmeden 1 hafta önce öğrendik şimdi 3.5 aylık hamileyim :)))) inşallah sende bu duyguyu tadarsın
MerveNural TunarinAnnesi bak bu kez cok silik olmasına ragmen bende gördüm cizgiyi insallah yanilmayiz
TunarinAnnesi MerveNural bu kadar yorum bi yana senin bu yorumun Bana nasıl umut oldu anlatamam İnşAllah öyledir 🥰😍🙏
Dlktpl TunarinAnnesi ben cızgıyı gordum bence bır test daha yap sabah ılk ıdrarla emın degılsen gunun gectımı kan verırsıb
Emsl_kn TunarinAnnesi eğer varsa erken gebelik testi yapın çünkü bu test çok belirsiz çıkmış. Erken gebelik testi daha iyi belli eder diye düşünüyorum bende öyle yaptım çünkü.
Ftsmrt00 Emsl_kn mrb benmde silikti kan werdm pzrtsi 172 crsambada 239 szce nasil artis az gbi geldi bana
Ftsmrt00 Tugce1803 mrb benmde silikti kan werdm pzrtsi 172 crsambada 239 szce nasil artis az gbi geldi bana
TunarinAnnesi Momof2child tatlım bende belirti ölümcül bel ağrisi 17 ci günüm lekelenme bide koku hasasiyeti ve kasık ağrisi bu ay boyunca yaşadim
Tugce1803 Ftsmrt00 size cevap yazmıştım en az %60 olması lazım ama sizin %40civarı artmış en iyi cevabı doktor verir🙏