Sclkcak geçen gün canım çok çiğ köfte çekti diye bisey olurmu yersem diye soru sordum başlıkta cig köfte ya bazı arkadaşlar hemen laf söyleyip linç ettiler resmen yazdığıma pişman ettiler ama bu soru da aynı bende diyorum ki neden insan gibi söylemek yerine o kadar şey söylediler fazla abartıldı büyüttüler de büyüttüler konu başka yerlere kadar gitti zaten bilsem soruyu sormam neden sorym milletin canı çeksin diye sormadım zaten öyle bisey de asla yapmam herkes hamile sonuçta ama yok şuan canım çekti nerden alcm yok doğuda olan bu saatte nasıl alsn yesin şuan canım çekti vebali senin boynuna diyen bile oldu bu kadar şeye gerek yoktu sana da aynı kişiler yazmış ama kibar düzgün bir şekilde konuşabiliyorlarmış demek ki bunu demeye çalışıyorum canım