Sclkcak canım biz urfalıyız her zaman yaparız bizde yumurtalıda yapılır etlide sade de ben yiyorum etli cok yapmayız ama yine de aralrda yapıyoruz cok şükür bugune kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım sende ye hiç bi zararı olmaz ama siz kendiniz yapmıyorsanız dışardan alıcaksanız temiz bilinen yerden alın afiyetle yiyin😂