Hamzaeymen_donmez Sclkcak kız yiyeceğin iki üç lokma bişey zaten yesen nolur ki etsiz benim kaynanam çok seviyo ayda hemen hemen üç kez yapiyo hep de yiyorum bişey de olmadı doktorda bana etsiz ye dedi bişey olmaz dedi inşallah bişey olmaz
feyzaa34 Sclkcak ben yiyordum 15 gunde 1 falan gecen bi aksam yedim öbürkü tarafa gittim geldim tansiyonum cikti o günden sonra agzima sokmuyorum 🤦♀️
Ipek34 Sclkcak etsiz yiyebilirsiniz ama yanındaki yeşilliklere çok dikkat edin yeşillikleri kendiniz yikayin
Ozgehasan Sclkcak etsiz olanı yiyebilirisin canm bende cok seviyorum ama aşırı tuketmiyorum canım coookkk cekerse😊
Asill Sclkcak vala ben her canım cekdiginde abartmamak şartı ile yedim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı 😂😂😂hamisim sonucda nefsim korersin yeter
Minnakmom Sclkcak 16+3 üm başından beri ben tüketiyorum canım ayda 2-3 sefer yiyorum çok seviyorum askında daha çok yerim de kendimi frenliyorum sonuçta içinde çiğ et yok bulgur var ❤️
Ozcansumeyye Sclkcak ben etsiz çiğ köfte yedim canım ama bir defa oda beni isal yaptı azcık acıydı acısız olsun dedik öyle oldu bence birazda ol da ye nefsin çok çeker önceden annelerimiz herşeyi yiyormuş valla
Melihadur Sclkcak valla böyle şeyleri hiç takmadım Canım ne istediysem yedim Allah’ın izni ile hiçbirşey de olmaz 39 haftalık olduk
cansuaydin Sclkcak canım etsizin bir zararı yok.. Ben de çok severim ve haftada bir mutlaka yiyorum napayim😋😋 hem de bol yeşillikli, tabi maydonozsuz 😁
Busraoksz Sclkcak daha dun aksam yedım hamılelıgım boyunca da her ıstedgımde yedım. Ikı ıc defa da mıdye yedım . Guvendıgınız hıjyenık heryerden yenılebılır bence. Cokta şaaapmamak lazım , olacak olduktan sonra ınsan heryerden mıkrop kapabilir 🤷🏻♀️
azizeguneyy Sclkcak midyede yedim çiğköftede sosis salam sucuk hepsini yedim bebeğimde bende çok sağlıklıyız