Medine_1992 3 arkadaşım doğum yaptı asel duru asel Mina asel nur koydu asel ismi bizim bebişle tin jenerasyonu da çok olacak sanırım 😁
Busra_24 @OzgeSrc Öykü ismini cook seviyorum ben ☺️ bence kesinlikle Öykü Mina 😍 Bu sene doğan kız cocuklarinin yüzde 80i Asel gibi birşey o yüzden bence Öykü 😍
OzgeSrc Busra_24 Tesekkur ederim canim ❣ Valla bi kiside asel demedi öykü cogunlukta oyle olacak galiba
OzgeSrc Medine_1992 Evet canim ikisinden biri normalde öyküde kesin karar kılmıstim ama aksam bi aklıma takildi asel o yuzden fikir almak istedim
Slinn OzgeSrc öykü mina daha minnoş geliyo kulağa. Aselden artık öğğ geldi bana çevremde başka isim yokmuş gibi alya hira asel den başka bişey duymaz oldum 😂bizde de var kaç tane asel. ananem aysel diyo bide asele dili dönmüyormuş 😂😂
OzgeSrc Slinn Hahha 😀😀 valla o ihtimal benimde aklima geldi dedim kimisi asel diyemez aysel der Senin anneanne hesabi 😀 valla netlestirdim insallah Öykü Minada karar kıldım
OzgeSrc Mine35 Saglıkla kullansin kuzucugun insallah ❤ bende bugun instgramdan madam mabelden hastane cikisi yaptiricam dedim yapmadan su ismi netlestireyim
Mine35 OzgeSrc daha güzelleri senin kuzucuğunun olsun inşallah canım sağlıkla kucağımıza alalım☺️🙏🏻👼🏻
balarisii Asel Mina çok uyumlu geldi bana Asel in anlamı da bal demek benim çok hoşuma gidiyor. Öykü de çok konuluyor ona bakılırsa millet ne koymuş önemli değil bence sizin hoşunuza ne gidiyosa onu koyun :)
OzgeSrc balarisii cok konulmasindan degil de ne bilim her ikiside hosuma gitti ama bilemedim :/ Aseld ecok guzel hem anlamı guzel hem kulaga hos geliyor ama cogunluk Öykü diyor