OzgeSrc balarisii cok konulmasindan degil de ne bilim her ikiside hosuma gitti ama bilemedim :/ Aseld ecok guzel hem anlamı guzel hem kulaga hos geliyor ama cogunluk Öykü diyor
Enguzeldua OzgeSrc öykü mina seslenırken cok hos geliyor kulağa yegenım var henuz 7 aylık adı asel adı gibi bal cok tatlı sürekli gülüyor nazlı mı nazlı 😃tabi karar sizin
OzgeSrc Enguzeldua canim artik oyku minada karar kıldım ama tabi aselde aklımın bi kösesinde kaldi hayirlisi ☺
OzgeSrc Hamileanneler_25 Tesekkurler canim bende artik oyle karar kıldım bakalim hayirlisi☺ herkes ayni seyi soyledi
OzgeSrc Deletedmom0045 Anladim canim Mina benim koydugum bi isim degil eşim cok israr etti o istiyor minayi artik yok diyemiyorum ☹ benim tercihim degil yani bana kalsa ben tek isim koyarim
Seda_123 OzgeSrc öykü mina daha iyi bence aseli herkes koyuyor şu sıralar bende Hafsa mina koyucam insallah 😁