OzgeSrc Arkadaslar Simdiye kadar Öykü Mina koymaya karar vermiştik. Öyküyü cok istedim baslarda ama ne bilim simdi sanki arayistayim degistirmek istiyorum. Sizce Öykü Mina mı Asel Mina mı fikirlerinize ihtiyacım var. Bu arada bana kalsa tek isim koyacagim ama esim tutturdu Minada olsun 🤦♀️
Humakusu OzgeSrc kızınıza bir ömür siz sesleneceksiniz ama sanırım ben Asel ismini sevmediğim için çok sık duymaktan yoruldum şu sıralar o yüzden bence öykü Mina 😊
yagmurkiz OzgeSrc öykü mina kesinlikle Asel çok fazla var bide çok marka gibi ya bana direk Aselsan'ı çağrıştırıyor. 😂
OzgeSrc shsn yagmurkiz Fasulye_annesi Humakusu Saolun kızlar vallahi kafam karistı hastane cikisi bile yaptiramadim bu sebepten. sizlerde oykü mina dediniz cevremde Galiba oyle olacak ☺
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ OzgeSrc asel bide çok fazla var. Doğan her kız asel doğuyo... değişik ve hatta gerekirse eski isimler olsun... 💕 ömürlü sağlıklı olsun kızçen sağlıcakla kucağına almak nasip olsun
OzgeSrc IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Saol canim tesekkur ederim hepimiz saglicakla alalim kucagimiza insallah ❤ bugun hastane cikisi siparisi vericem isim vermem gerekiyor sayfaya o yuzden iyice emin olmak istedim
Mine35 Öykü mina daha hoş geliyor canım☺️ Benimde kızım olcak öykü lina koycam lina ismini bende çok sevdiğim için koymak istedim ☺️ Asel ismini nedense bende sevemedim
OzgeSrc Mine35 Saol canim Cogunluk Öykü diyor bakalim ya bende simdiye kadar oyküde karar kılmıştım birden nedense aklıma aselde geldi bakalim hayirlisi bugun karar vermem gerek isimli biseyler yaptiricam cnku 🙂