Mrveyman Cagla22 canım çok memnun kaldım tavsiye ederim bebek kokuyor hiç detarjan kokusu rahatsız edici koku yok bende ilk alırken ne alsam diye çok araştırdım ama en güvenilir dalin geldi 🤗🤗
Cagla22 Mrveyman çok iyi o zaman canm bende bugünlerde almayı düşünüyordum hem yumuşatıcı hem deterjanını. Onu alayım o halde 🌸🌸
Mrveyman Cagla22 tavsiye ederim canım ben baya memnun kaldım bittiğinde devamlı ondan kullanmayı detarjan değiştirmeyi düşünmüyorum 🤰🏼🤱🏼💙👶🏼
SevincDeniz1 Cagla22 bende 28+3 oldum 10 kasım doğum gözüküyor ama sezaryan olursa daha erken gelebilir 😊 7 kilo almışım bende 🙈 bebek odası yatak odasına sepet beşik aldım bebek arabasi puseti hazır kiyafetlerininde bir çocuğunu aldım ama eksikler bitmiyor tabi😊
_Merius_ Sarem hpv canım.artik negatif ama yine de biz tedbiri elden birakmicaz ayrıca geçtiğimiz ay vulva hemanjiom problemimiz başladı o da normal doğuma engel
Gul_ _Merius_ meraba canım hpv virusunun hangi tipi acaba bende hpv 16 tipi gurbetdeyim burdaki doktorlar bebeğimi normal dogura bileceyimi soyluyor ama ben yinede çok endişeliyim bu konuda🙁
Hazalcaa _Merius_ 27 haftalıkken doktorum 38 de alırız dedi canım 2 hafta önden gidiyor ultrason a göre iri bebek olacak o yüzden bir de genital bölgede siğil sorunu oluştu ☹️
Hazalcaa _Merius_ 27 haftalıkken doktorum 38 de alırız dedi canım 2 hafta önden gidiyor ultrason a göre iri bebek olacak o yüzden bir de genital bölgede siğil sorunu oluştu ☹️
Cagla22 Hazalcaa herseyin hayırlısı cnm🤲🙏 Benim de vajinama çok baskı yapıyor dayanamıyorum bazen yürüyünce
Gurbetci93 Cagla22 merhaba bizde 29+4 gunluguz bende 55 kilo ile kaldim suan 65 kiloyum bebek alisverisini biraz yaptim kalani onumuzdeki ay insallah rabbim herkesin dogumunda kolaylik versin
Figenefe Merhaba bizde 27+5 günlüğüz yatak ,araba kıyafetlerinin çoğunu aldık😊Henüz kendime birşey almadım😊54 kilo ile kaldım şuan da 67 kiloyum 🤰🏻Hayırlısı ile Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin👶🏻
Merve1091 Ps15 selam bende 25+6 yım 60 kiloydum 10 kilo aldım fazla fazla alıp gidenlerdenim 🙁 böyle giderse bi 10 kilo daha alırım sanırım. Benim bu aralar kasık ağrım çok oluyor aşırı hassas hemen iğne batması gibi acıyo böyle durum yaşayan var mı 😕
Ps15 Merve1091 Benim de çok yürüyünce çok ayakta kalınca olabiliyor bence normal artık büyüdükleri için. Karnım birkaç gündür taş gibi yürürken düşecek gibi hissediyorum bazen😂
Demirleblebi Bizim de 25. Haftamız bir hafta önden gidiyor minnoşum o 26 haftalık. 33 cm 800 gr dedi dün kontrolde doktorumuz. 20 Kasım gibi doğum. Kızımın her şeyi hemen hemen tamam kendime alacaklarım kaldı bir tek. Yeni sezon açılsın diye bekliyorum. Kızıma bir kaç kış sezonu tulumları takımları daha almak istiyorum.
Nur_Erdm Cagla22 29+5 olduk kızlar 64 ile hamile kaldım suan 75 im 1400 kızımın kilosu 3 kasıma gün vermişti doktorum
Eceyavuz Nur_Erdm aynıyiz seninle doktora gittim bugün bebek ters dönmezse sezeryan olacak dedi alttan baktı enfeksiyonun var diye bu enfeksiyonla hem nornal yapamazsın hemde suyun erken patlar dedi
defne55 Cagla22 26+6 olduk biz de bende 7 kilo aldım bebiş de 1 kilo olmus🤗 benim bütün hazırlıklarım tamam sadece bebek arabamız ve ufak tefek eksiklerimiz kaldı onları eylül sonu gibi hazırlayıp sonra yatıp beklemek istiyorum 😂