Nesli07 Cagla22 günaydın canım bizde 28+4 üz kızımla ❤️ herşeyi hazır sağlıkla vakti zamanında gelmesini bekliyoruz inşallah 🙏 birkaç gündür acayip bacak ağrıları başladı bende çok zorluyo
Ps15 Merve1091 Benim de çok yürüyünce çok ayakta kalınca olabiliyor bence normal artık büyüdükleri için. Karnım birkaç gündür taş gibi yürürken düşecek gibi hissediyorum bazen😂
fatma8906 Günaydın😁bizde 28+3.Henüz kıyafet dışında birşey almadık onlarıda hep büyük aldim😁Hastane çıkışı aldık onu hastaneye giydirmeye kıyamayız sanırım😁Deterjan şampuan biberon onlarda ne marka aldınız?
Nesli07 fatma8906 bende 28+4 üm canım deterjan şampuan falan uni baby aldım emzik biberon Philips avent aldım kıyafetleri, battaniyeleri, beşiği, anakucağı genel olarak herşeyi hazır sağlıkla gelsin kuzularımız inşallah 🌼
Benimminikim fatma8906 deterjan dalin emzik ve biberonunu philips avent ıslak mendil uni baby aldım canım🦋
Seviltzcn Günaydın kızlar bende 29+2 yim 50buçukile hamile kaldım 65 oldum 😔bebek deterjanı hangisini kullanıcaksınız en iyiki hangisi yardımcı olurmusunuz?
fatma8906 Bende kendi çamaşırlarımızı yıkamak için üni baby almıştım gerçekten çok güzel kokuyordu insallah bebişi rahatsız etmez😁sağlıkla gelsinler Insallahhh
Merve1091 Sonkaya35 Maşallah Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤗 nasıl gidiyor hamilelik ☺️ Benim biraz kasık ağrılarım ve kramlarım oluyor karnımda nefesim felan kesilmeye başladı artık yürürken 🙂
Gul_ _Merius_ meraba canım hpv virusunun hangi tipi acaba bende hpv 16 tipi gurbetdeyim burdaki doktorlar bebeğimi normal dogura bileceyimi soyluyor ama ben yinede çok endişeliyim bu konuda🙁
_Merius_ Gul_ canım benim de 16+ ti ilk önce kolposkopi temiz geldi sonrakilerde sadece hpv + ti geçtiğimiz ay yaptırdım hpv smear onda hpv negatif olarak geldi sonuclarim cok sukur darisi herkese insallah dr eger uygun buluyorsa hic endiselenme benim gecen gun ki kontrolumde rahim boyunda siğillerim oluştuğu görüldü gebelik öncesi yoktu dr ilk günden beri zorunlu sezeryan diyordu zaten bebekten sonra onların tedavisine başlarım
Duygubelis 25+5 günlüğüm bugün doktora gittim çocuk 1100 grm iri bir bebek beden48 kilo ile hamile kalmıştım 65 kilo olmuşum 😒 yarın şeker yüklemesi yapacağız itiraz istemiyorum bebek iri çünkü bakmamız lazım dedi bende kilo sebebi ile inanılmaz ağırlaşmış durumdayım
Eceyavuz Nur_Erdm aynıyiz seninle doktora gittim bugün bebek ters dönmezse sezeryan olacak dedi alttan baktı enfeksiyonun var diye bu enfeksiyonla hem nornal yapamazsın hemde suyun erken patlar dedi
Nur_Erdm Eceyavuz aaaaaaa 😱 çok üzüldüm canım bol bol su içmelisin bence.bende alttan bakma falan olmadı.bebegin boyu kilosu nasıl canım?
Gul_ _Merius_ canım bende gorunurde sigil gorunmuyor ama rahimde bilmiyorum kolposkopi yapilmadi daha iki hamileligimde oyrenmisdim hpv virusu oldugunu bende ama normal doğum yapmistim maalesef bebeğim iki gün yaşadi bilmiyorum bu virusten ola bilirmi çok korkuyorum:(